3P Bydlení → Blog → Správa nemovitostí
Správa nemovitostí je velmi komplexní a služba, která vyžaduje velkou trpělivost, toleranci, znalost stavebních prvků a práva, výbornou komunikaci, nebo obchodní a administrativní dovednosti. Není to jednoduchá práce, je potřeba být velmi znalý v mnoha oblastech najednou, jelikož komunikujete, jak s nájemci, tak například s vlastníky celých bytových domů. Je tedy potřeba umět rozlišit jakým způsobem a s kým komunikujete. Je to ale i práce, ve které máte možnost získat velmi kvalitní kontakty, díky kterým budete schopni váš business rozšířit. Jaké jsou tedy úskalí správy nemovitostí a jaké má benefity?
Vaši nemovitost přebereme a důkladně prověříme. Zjistíme, zda nemá nedostatky na revizích nebo na pojistkách.
Připravíme vaši nemovitost k pronájmu. Pokud bude ve stavu, kdy bude potřeba rekonstrukce, jsme schopni ji celou zrealizovat. Výhoda je, že budete mít vše pod jednou střechou, jelikož jsme jedna firma.
Začneme vaši nemovitost inzerovat k pronájmu. Díky naším schopnostem, jsme schopni pomocí komplexního marketingu, nabídku zacílit na desetitisíce potencionálních zájemců.
Provedeme výběrové řízení pro každého zájemce a zajistíme prohlídky vaší nemovitosti, které budou vedeny našimi realitními specialisty. Po výběrovém řízení vybereme toho nejvhodnějšího kandidáta a představíme vám ho. Pokud s výběrem budete souhlasit, můžeme podepsat nájemní smlouvu.
Zajistíme přepis energií na nájemníka, stejně jako uzavření smlouvy o pojištění domácnosti a odpovědnosti, která bude krýt veškeré škody nad rámec kauce.
Pravidelně vás budeme informovat o platbách a veškerých skutečnostech o kterých byste měli vědět.
Budeme vás zastupovat při všech jednáních o pojistných událostech, nebo na úřadech
Kontrolujeme řádné splácení nájemného ve stanovený termín a řešíme veškerou komunikaci týkající se zdržení plateb, nebo jakýchkoliv problémů spojených s vaší nemovitostí. S Nájemníky také dodržujeme pravidelný kontakt, aby jsme si vybudovali vzájemnou důvěru a případné problémy se tak řešily mnohem snadněji.
Pokud se stane, že nastanou problémy s placením ze strany nájemníka, zajistíme správu pohledávky a ukončení nájmu včetně vyklizení bytu a přípravu pro nového nájemníka.
V průběhu celého roku zajišťujeme úklid, čištění oken, údržbáře, péči o zeleň a zimní údržbu. V závěru roku zpracujeme veškeré podklady pro účetní a podáme za vás i daňové přiznání.
Tím největším benefitem je jednoznačně ušetření času. Veškerá komunikace, jak s úřady, tak s nájemníky a administrativa zabere opravdu mnoho času. Zejména pokud sami inzerujete, vybíráte nájemníky, organizujete prohlídky apod. Úspora času se samozřejmě násobí s tím, kolik nemovitostí vlastníte.
Velmi dobře víme, že neustálá komunikace s nájemníky je náročná a z toho důvodu je služba správy velmi efektivní, jelikož pak máte možnost vaši energii vložit tam, kam si přejete.
Chybu můžete udělat zejména v administrativě a to vás může v budoucnu přijít velmi draho. My zajistíme, že se tohle nestane, jelikož veškeré smlouvy budou procházet přes naše účetní a díky tomu eliminujeme veškeré chyby.
Je důležité pochopit, že každá nemovitost je jedinečná a vyžaduje individuální přístup. Proto přistupujeme k našim klientům a jejich nemovitostem s ohledem na specifické potřeby a cíle. Neexistuje žádný "jedna velikost padne všem" přístup. Každá nemovitost je důkladně analyzována a vyhodnocena, aby bylo možné navrhnout strategie správy a provozu, které odpovídají jeho charakteristikám a cílům majitele.