Správa nemovitostí

3P Bydlení → Blog → Správa nemovitostí

 

Správa nemovitostí je velmi komplexní a služba, která vyžaduje velkou trpělivost, toleranci, znalost stavebních prvků a práva, výbornou komunikaci, nebo obchodní a administrativní dovednosti. Není to jednoduchá práce, je potřeba být velmi znalý v mnoha oblastech najednou, jelikož komunikujete, jak s nájemci, tak například s vlastníky celých bytových domů. Je tedy potřeba umět rozlišit jakým způsobem a s kým komunikujete. Je to ale i práce, ve které máte možnost získat velmi kvalitní kontakty, díky kterým budete schopni váš business rozšířit. Jaké jsou tedy úskalí správy nemovitostí a jaké má benefity? 

 

Jak probíhá proces od začátku až do konce?

 

Krok č. 1

Vaši nemovitost přebereme a důkladně prověříme. Zjistíme, zda nemá nedostatky na revizích nebo na pojistkách. 

 

Krok č. 2

Připravíme vaši nemovitost k pronájmu. Pokud bude ve stavu, kdy bude potřeba rekonstrukce, jsme schopni ji celou zrealizovat. Výhoda je, že budete mít vše pod jednou střechou, jelikož jsme jedna firma. 

 

Krok č.3 

Začneme vaši nemovitost inzerovat k pronájmu. Díky naším schopnostem, jsme schopni pomocí komplexního marketingu, nabídku zacílit na desetitisíce potencionálních zájemců. 

 

Krok č.4

Provedeme výběrové řízení pro každého zájemce a zajistíme prohlídky vaší nemovitosti, které budou vedeny našimi realitními specialisty. Po výběrovém řízení vybereme toho nejvhodnějšího kandidáta a představíme vám ho. Pokud s výběrem budete souhlasit, můžeme podepsat nájemní smlouvu. 

 

Krok č. 5

Zajistíme přepis energií na nájemníka, stejně jako uzavření smlouvy o pojištění domácnosti a odpovědnosti, která bude krýt veškeré škody nad rámec kauce. 

 

Krok č. 6 

Pravidelně vás budeme informovat o platbách a veškerých skutečnostech o kterých byste měli vědět. 

 

Krok č. 7

Budeme vás zastupovat při všech jednáních o pojistných událostech, nebo na úřadech

 

Krok č. 8

Kontrolujeme řádné splácení nájemného ve stanovený termín a řešíme veškerou komunikaci týkající se zdržení plateb, nebo jakýchkoliv problémů spojených s vaší nemovitostí. S Nájemníky také dodržujeme pravidelný kontakt, aby jsme si vybudovali vzájemnou důvěru a případné problémy se tak řešily mnohem snadněji. 

Pokud se stane, že nastanou problémy s placením ze strany nájemníka, zajistíme správu pohledávky a ukončení nájmu včetně vyklizení bytu a přípravu pro nového nájemníka. 

V průběhu celého roku zajišťujeme úklid, čištění oken, údržbáře, péči o zeleň a zimní údržbu. V závěru roku zpracujeme veškeré podklady pro účetní a podáme za vás i daňové přiznání.


Benefity využití správy nemovitostí:

 

  • Úspora času

Tím největším benefitem je jednoznačně ušetření času. Veškerá komunikace, jak s úřady, tak s nájemníky a administrativa zabere opravdu mnoho času. Zejména pokud sami inzerujete, vybíráte nájemníky, organizujete prohlídky apod. Úspora času se samozřejmě násobí s tím, kolik nemovitostí vlastníte. 

 

  • Šetření vaší energie

Velmi dobře víme, že neustálá komunikace s nájemníky je náročná a z toho důvodu je služba správy velmi efektivní, jelikož pak máte možnost vaši energii vložit tam, kam si přejete. 

 

  • Administrativa

Chybu můžete udělat zejména v administrativě a to vás může v budoucnu přijít velmi draho. My zajistíme, že se tohle nestane, jelikož veškeré smlouvy budou procházet přes naše účetní a díky tomu eliminujeme veškeré chyby. 

 

Je důležité pochopit, že každá nemovitost je jedinečná a vyžaduje individuální přístup. Proto přistupujeme k našim klientům a jejich nemovitostem s ohledem na specifické potřeby a cíle. Neexistuje žádný "jedna velikost padne všem" přístup. Každá nemovitost je důkladně analyzována a vyhodnocena, aby bylo možné navrhnout strategie správy a provozu, které odpovídají jeho charakteristikám a cílům majitele. 

 

Co by vás mohlo u nás dále zajímat:


Back to listing

You might also be interested in